2010-01-22 | 17:21:18

Test

snodde från http://eejrika.blogg.se/ hiih :) <3


Gör såhär:
1. Ta fram din mobil
2. Bläddra igenom din inkorg
3. Stanna när du räknat till fem och skriv sms:et
4. Gör likadant på varje fråga

1. Vad skulle du säga om din pojkvän var otrogen mot dig?
Va? Jaha. jag fr väl se...:)
2. Vad säger du alltid till din bästa kompis?
Okej :)
3. Vad är det första du säger när din kompis blir påkörd av en buss?
Nehe :s
4. Vilket sms blev du mest berörd av?
Nej vi har ju flygit igen 6h :p så klockan i thailand är 15.40 (haha gissa från vem Clara?? :) <3)
5. Vad säger din mamma innan du går och lägger dig?
?
6. Vad skulle du skrika om du vann en miljon kronor?
enligt schemat 13.25. men sen så kanske vi skulle ha svenska så jag vet inte riktigt :P (gissa igen Clara :P )
7. Vilka ord skulle du säga till gud om du trodde på honom?
nehe :s (igen)
8. Vad vill du höra mest av allt?
vänta på mig utanför!:)
9. Vad skulle du säga om du fick MVG i alla ämnen?
okej, det går en 13.12 du är framme 13.21 antingen kan du gå mot skolan eller så vet jag inte va tkr du? o sen om jag slutar senare så får du åka senare (Clara ??? :P )
10. Din mest romantiska replik är:
OMG!! Skicka ut dom? :o


hah de är typ ingen som läser de här men jag fick skratta lite iaf :D <3

Kommentera

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:

MAIL: (KOMMER INTE ATT SYNAS)

DIN KOMMENTAR: