2009-10-25 | 17:18:09

MUSE <3

Hejsan. Ser att min syster har fixat bloggen. Tackar.
Tänkte berätta kort om gårdagen, jag var ju på Muse konsert.
Det var helt grymt, they kicked ass!!!!!!!
Det är för fan oförglömligt, att jag skulle bli så hes av att skrika och sjunga trodde jag aldrig. Allt var helt grymt, deras låt val kunde inte blir bättre, I can't find the words to say you are my MUSE!
Känslan när dom kommer upp på scenen, jublet applåderna. Känslan när Matt säger: Tack så mycket Stockholm, PÅ SVENSKA asså så sjukt gulligt. Känslan när dom kör i gång Super massive black hole och sedan united states of uraisa och undisclosed desires :D
Som ni kanske fattar kan jag hålla på hur länge som helst, men jag säger det iaf en gång till.
MUSE ÄR ETT AV DE BÄSTA BAND I HELA VÄRLDEN och håller man inte med, så ja... fortsätt lyssna på eran fjollmusik utan själ i, lyssna på vänta bara tills ni inser att hela ert liv var ett slöseri med tid :D
xoxo /Clara
I <3 MUSE

Kommentera
Postat av: Mikki =)

älskar bilden på dig <33 måste bara säga de :P :) <333



fin bild :D

2009-10-26 @ 19:05:14

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:

MAIL: (KOMMER INTE ATT SYNAS)

DIN KOMMENTAR: