2009-11-05 | 19:21:38

förvånad?

Surprised? Att jag äntligen skrev något? Hahaha. Vi är sämst på att uppdatera.
Mycket har hänt men det behöver vi inte ta. ;)
Idag har jag nästan spytt :( pga. disikering av ngt ni inte vill veta va det va! Var visserligen inte inne i salen när lärarn disikerade men OM så hade jag spytt! Och så har jag väntat hela dagen på EMA!! Det är ju värt att se eftersom att bla. Paramore, Muse och Kings of Leon. Dock är dom typ nominerade i samma kategorier så jag hoppas faktiskt att Paramore vinner: Best Alternative och Muse vinner: Best performance (Muse är på reklam på tv nu btw! ). Så blir det ju inte så orättvist.
Jaja. Slutbabblat för mig! Ha en bra torsdag och sen en underbar fredag :D
/ C
Glöm inte: EMA 21.00-23.00 på mtv IKVÄLL!
Glöm inte heller att följa: www.twitter.com/saharaclara ;)

Kommentera

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:

MAIL: (KOMMER INTE ATT SYNAS)

DIN KOMMENTAR: