2009-10-27 | 11:27:21

ännu en ny dag

Ännu en ny dag på lovet, det känns verkligen super härligt. Dock lite jobbigt eftersom att jag måste plugga till matte prov och om prov i biologi :/ det suger! Men måste man så måste man. Kan ju nästan allt jag ska kunna i biologin, sen i matten har vi inte alls fått veta exakt vad vi ska kunna utan vi ska kunna det vi kan...?
Nu orkar jag inte babbla på om plugg! Vaknade ganska tidigt, men jag låg i sängen och smsade och somnade om, ganska skönt. Snart kommer blondie hit (Mikki) och ja jag kallar henne för blondie! Vi får se vad vi hittar på blir väl en helt normal Mikki & Clara dag, hahaha!
Nej men nu ska jag ta och fixa mig, tror att hon skulle komma halv, hoppsan...
/ C
förbandet till Muse som älskade att spränga våra trumhinnor, dom heter The horrors, helt okej band!
och självklart en ännu en bild på Muse :) <3

Kommentera

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:

MAIL: (KOMMER INTE ATT SYNAS)

DIN KOMMENTAR: