2009-09-29 | 19:31:43

testar lycka

Jag älskar verkligen att testa lycka och det bästa och billigaste sättet att göra det på är ju såklart att vara med i bloggtävlingar och sånt där som inte kostar något. Nu såg jag att man kunde tävla på fokis blogg : www.fokis.se om ett namn halsband. Där har jag tävlat flera gånger, jag älskar att läsa hennes blogg och hon har som sagt gett mycket inspiration till temat jag och Mikki har valt till våran blogg, alltså att skriva lite om design då och då. I alla fall, man går bara in här: http://www.bettiesgalleria.com/ och så bestämmer man vilket halsband man vill ha. Visst kanske man kan tycka att namnhalsband var lite 90 tal men jag diggar det, it's very kitch! Haha.
Ja så jag valde såklart namnet Woerving, inte så vierd va? och den simpla men ändå snygga modellen, ja länkar: http://www.bettiesgalleria.com/index.php?main_page=product_info&cPath=80_81&products_id=873
Nu är det bara att hoppas att turen är på min sida. Ha en bra kväll och önska mig lycka till, hiihi.
/ C
Länken till fokis sida verkar inte funka :/ men ni ser ju kanske att det står fokis.se så gå in där bara :P

Kommentera

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:

MAIL: (KOMMER INTE ATT SYNAS)

DIN KOMMENTAR: