2009-09-19 | 18:01:52

sjukling

Hej. Idag är jag en riktig sjukling. Började känna mig riktigt dålig igår men idag har det blivit värre, det är halsont och snuvning. Så för mig blev det ingen ridning idag. I stället har jag bakat bullar och tittat på vma som fortfarande pågår men det är snart slut, det var massa kul. Paramore - Decode var nominerade, vann dock inte :/ Taylor Lautner (jacob i twilight-saga) presenterade ett pris. Sedan så presenterade Kristen Stewart, Robert Pattinson & Taylor Lautner (Bella, Edward & Taylor från twilight-saga) den förlängda trailern till New Moon, första gången den visades... Fast jag har ju såklart sett den på nätet, hihi. Efter det så upprädde Muse också med Uprising. Jag tror att det var första konserten och dom var i huset mittemot vma huset så dom filmades där.

Nu ska jag försöka städa om jag orkar... och sedan göra allt för att bli frisk.
Hejdå ! / C


detta kommer finnas att köpa på Paramore konserten, ska såklart köpa allt! <3

Kommentera
Postat av: D E L L A

Ha en fin söndag :)!

2009-09-20 @ 10:17:45
URL: http://dellas.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:

MAIL: (KOMMER INTE ATT SYNAS)

DIN KOMMENTAR: