2009-09-10 | 19:04:57

ork

Ja det handlar bland annat om det, ork & tid. Har man inget av det så blir det ingen intressant uppdatering... Well, försöker få mig själv att fatta vad som står i den äckliga Fysik boken men det går inte. Imorgon blir det försäkrat att vi ska på Paramore, jag Sara och Amanda!! Det är helt otroligt, det går inte att föreställa sig, att man ska få se dom live! Muse kommer också bli helt otroligt. Jag lovar att om dom ger en blick åt mitt håll så kommer jag svimma. Ja, jag är ju lite galen, hyperventilerade och att och skakade ihjäl när jag såg att Paramore skulle komma hit.. Slut tjatat om dom eftersom att det verkar som att ingen annan gillar dom speciellt mycket? Jaja. Jag förstår mig ändå inte på en ful tjej som sjunger samma mening 1000 gånger i en 3 minuter lång låt och inget annat, make sense?

Nu ska jag återgå till min kära, underbara och älskade oranga Fysik-bok, åh gud du är en av de bästa sakerna som har hänt mig. Lämna mig aldrig fysik-boken jag älskar dig! <3


DET ÄR KÄRLEK! INGET ANNAT! DET ÄR ÄKTA KÄRLEK !<3


Kommentera
Postat av: Mikaela

hah så kul =)

2009-09-10 @ 20:22:43
URL: http://fyndiga.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:

MAIL: (KOMMER INTE ATT SYNAS)

DIN KOMMENTAR: