2009-09-27 | 16:37:52

Nu - mera So plugg! MKT MERA....

Nu har loppiset avslutats, vi sålde ganska mkt! i slutet så såldesa det 3 gosedjur för 2 kr! Ja vad ska man säga, vi ville ju bara bli av med de. Vet ni? de var ngn som köpte "Betty Spagetti" dockor! OMG! vem vill ha sådana? :o de som köpt kanske men ändå......




Vet ni vad jag har lärt mig idag, eller jag visste de innan men ändå! MIN KLASS ÄR BÄST! asså fan va kul vi har haft, vissa sjöng suparvisor tex "hej tomtegubbar slår i glaset" "helan går" hahah jag garva ihjäl mig! och så sjöng vi fina sånger

Oskar klagade på mig för att jag försökte sälja nallarna för 2 kr alstå de 3 st :P så han köpte de själ ^^ =)

Nu ska jag fortsätta att plugga SO
....
önska mig lycka till på provet imorn. Ska gå upp kl halv 8 imorn och plugga, ps: jag behöver inte åka hemmifrån förrän kl 10 :P :) SOVMORGOM <33 perfekt dag :)

// Från en glad Mikaela <3


Kommentera
Postat av: Erika

När jag stod vid 12 tiden kom det en tjej som köpte för 475 :- (!) Hon tog typ allt vi gav henne, det blev så mkt att vi fick hjälpa henne att bära till bilen! Hahaha, shit det var bra för oss asså! nästan 500 :- på loppis är ruskigt mkt! :) <3

2009-09-27 @ 20:48:03
URL: http://eejrika.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:

MAIL: (KOMMER INTE ATT SYNAS)

DIN KOMMENTAR: