2009-09-27 | 12:04:12

´Loppis på Täby Galopp

Kom och köp, gott folk!

Jo idag mellan kl 14.00 - 15.00 så står jag och säljer saker på Täby galopp, pengarna vi tjänar går sedan till våran klassresa i 9:an. Va kul de kommer bli! :D

Just nu sitter jag och förbreder mig för So prov som vi har på måndag.
På måndag har vi öven orgentering i Ensta Krog, ska bli kul! Eller inte! Jag ska iaf orgentera med Rakel och då får jag väll springa, och ta i tills jag dör av utmattning!

Nu ska jag fortsätta med So:n har typ inte pluggat någonting.... Men jag tycker jag kan de mesta! VG här kommer jag, hehe tror knappast jag får MVG! Så duktig är jag INTE i SO!


Älskar musikvideon =)


Jag har typ gjort flätor i hela mitt hår! SÅ ni som ser mig SKRATTA INTE! de ska bli lockigt på måndag :P
lägger upp bilder senare ikväll =)

Kommentera

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:

MAIL: (KOMMER INTE ATT SYNAS)

DIN KOMMENTAR: