2009-09-24 | 19:58:18

längtar

Sitter här i min säng, lyssnar på musik på högsta volym golvet skakar. Det här är att leva! Darrar i tanken på att jag ska på Muse och Paramore. Det är kärlek på hög nivå. Kan inte sluta lyssna på Muse - Undisclosed Desires & Paramore - Brick by boring brick. Tänk att dagen till ära så la dom även ut BNE så nu finns hela albumet i min kära data.
Idag har jag varit otroligt otroligt arg! Dagen började bra, men jag tror seriöst att det finns killar som aldrig sett mig så sur, jag rent ut sagt svor och skrek åt dom. Fy usch vad man blir trött på dom, så otroligt omogna. Ja som ni kanske fattar har min dag vart piss, men som alltid får musiken mig att inse att livet är värt att leva för lilla mig.
Justja, det där med att inte vara vid datan. Ja så länge höll det...!
Jag och Mikki har för övrigt spånat lite och kommit fram till att vi ska skriva om lite design i bloggen. Jag tänkte att jag borde göra det nu, men jag orkar inte leta efter något intressant så nästa gång jag(ska försöka) lovar!
/C

Kommentera

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:

MAIL: (KOMMER INTE ATT SYNAS)

DIN KOMMENTAR: