2009-09-27 | 22:47:16

Idag ser jag ut såhär :

 
Ursäkta bild kvaliten .... min kamera ( mobilen ) är inte så bra innomhus :P Ska önska mig en System Kamera i Julklapp =) .... Nu är de inte långt kvar till Julen ju =) och massa andra fina julklappar som jag vill ha <333333333333333333333333333Om bilderna inte visas så skyll inte på mig! Ni får vrida på huvudet :P =)    mitt halsband
 matchande band i hååret =)


Jeans - Mshep Monday
T-shurt - H&M
Kofta - typ gammal Laisings tröja
Halband - Ur och Penn

(jag är trött-klaga inte på min stavning!)

Ja nu får ni iaf så mina fina rasta flätor =) har typ visat halva klassen nun genom loppisen ... enligt oskar så såg de ut som löshår men de är faktiskt mitt riktiga hår!

//Mikaela


INlägget nedanför: VISST SER DE GOTT UT ? <33 mumms de var godast att slicka på den cholklad klubban när den hade smält lite ?=) <3

Kommentera

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:

MAIL: (KOMMER INTE ATT SYNAS)

DIN KOMMENTAR: