2009-09-04 | 18:40:58

fredagsmys

Ja om det är fredagsmys man vill kalla det. Jag skulle säga att lördagsmys är bättre! Skola som vanligt idag, varför ens nämna det? Inga jobbiga lektioner 2 so/svenska och 1 fysik, idrotten blev inställd så vi hade håltimme. Efter skolan hade jag bestämt mig för att bara dö här hemma i soffan eftersom att jag alltid är så trött efter en vecka i skolan (sömnbrist). I morgon blire ridning, sedan så åker jag hem städar fixar i ordning sen kommer Mikki, Julie, Maria & Josefin (J har skaffat moppe och jag ska åka minst 10 gånger på den, i know hon e as ball!) vi ska äta middag titta på film och sen så sover dom här, blir förmodligen lite för tidig morgon eftersom att jag ska till stan med Klara på söndag, men what the hell. Alla ville sova här och jag ställer upp på mina kompisar, som sagt Klara jag ställer upp!

Nu ska jag försöka göra lite "mys" av kvällen, dö (igen) i soffan framför tvn, och sedan sova förmodligen... Jag är dö trött som jag redan nämnt. Nej nu har jag inget mer att säga om ni inte vill läsa samma historia en gång till. Hoppas ni får ha riktigt fredagsmys nu iaf. Ha det bra!

ännu en random paramore bild, men jag lovar att jag tar massa pics imorgon. så nu vet ja va ja ska göra...Ladda kameran! <3


Kommentera

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:

MAIL: (KOMMER INTE ATT SYNAS)

DIN KOMMENTAR: