2009-09-28 | 16:51:35

dumma 3:e fråga!

Jag började ju 10.30 eller skulle vara där senast en kvart innan, men de var bra om man kom en halvtimme innan "/ Aja jag var där 10.30 för jag orkade inte pllugga mer :P 
Jag och Rakel spreng på 57 min =) det var tio stämplar som vi skulle hitta och jag känner mig duktig som typ  sprang hela tiden (nästan) 
Sen åkte vi hem till mig åt mat och tog ut mina flätor, (se nedannstående inlägg!)

SO provet då ? Joo jag ska tla om vadsom redan står i rubriken! DUMMA 3:e FRÅGA !!!!!!! jag kommer bara få G för att jag visste inte vad svaret var..... :@ Och vi kanske inte har mer Geografi under halv 8 an! altså får jag G som betyg i hela åttan! (Kanske!!!)

Nu då ? Ska föröka ta itu med No : n Jippi eller inte!

Ni kan njuta av våra goda äpplen fån vårt äppelträd! De är skit goda <33  HAHAHAH JAg skulel lägga upp en bild på äpplen, när jag väljer den bilden så kommer danna upp "/ hahah men nu får ni iaf se hur mitt hår ser ut =)

ÄPPLEN :
 
Vissa är Gröna och vissa är Röda =) och så är de JÄTTESAFTIGA <3 (ni får iaf se de) + att de är helt vita innuti =) <3333

// MIKAELA

Kommentera

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:

MAIL: (KOMMER INTE ATT SYNAS)

DIN KOMMENTAR: