2009-09-21 | 19:18:00

damp...

sitter i min säng och försöker verkligen plugga engelska.... de går inte bra för jag har ingen ork!! Jag har skit ont i magen, vet inte vf, fryser som en jävla eskimå utan kläder!! sitter med jackan på och under täcket!!

Jag har inget att missa skolan bara imorn men jag har prov och MÅSTE plugga!!! ska fna gå iaf G i engelska! JAG ÄR SÅ HIMLA SÄMST PÅ ENGELSKA SÅ OM JAG SKA HA MER ÄN G SÅ MÅSTE JAG ANSTÄNGA MIG JÄVLIGT MKT !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ska försöka fortsätta nu .... Bläää!!!

snyft.. önska mig lycka till på fredag :(

 

Mikaela


Kommentera
Postat av: mikaela

najs blogg ni har ! ;p kolla in mina teckningar som jag gjort på bloggen, och lämna gärna en kommentar <3

2009-09-21 @ 21:41:46
URL: http://mikaelatallkvist.blogg.se/
Postat av: clara

klart du klarar det! om du ger gärnet så klarar du det ja lovar! <3

2009-09-22 @ 07:31:42

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:

MAIL: (KOMMER INTE ATT SYNAS)

DIN KOMMENTAR: