2009-09-03 | 19:18:43

Avlider

Hej. Min dag har varit stressig! Först äre skola som vanligt, direkt efter gympan så ska jag och Klara till bussen som tur är så slutar vi 20 minuter tidigare så vi hinner. Sen när vi kommit till tåget och mött Julie åker vi till Badmintonhallen, tittar på Eriks skit långtråkiga träning, men jag skrattade bort hela dock var Klara otrologt uttråkad... Sen sätter vi hos utanför och snackar. Efter att ha varit där stressar jag och Klara vidare till täby c, fortsätter att stressa bara för att jag vill hem, när vi äntligen är på bussen och nästan hemma så somnar jag nästan och i sista sekunden trycker vi på stoppknappen och kommer på att vi var dumma. Nu är jag hemma och död, är as trött och har fysikboken framför mig som vill bli läst, men som sagt mycket annat tar upp min tid just nu. Hej då!

Kommentera
Postat av: Julia

SV: Haha, tack ;P Mm, det kan ju nästan inte bli värre, så lite som jag skriver ;P

2009-09-03 @ 20:45:20
URL: http://belsson.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:

MAIL: (KOMMER INTE ATT SYNAS)

DIN KOMMENTAR: