2009-09-28 | 18:07:58

asså jag orkar vÄrkligen inte! med Ä även om de stavas med E!

Nej de gör jag inte! Orkar inte plugga på den dumma NO inlämningen, hmm... måste börja SNART!

Jag är jättesugen på kakor / bullar (bullar helst) och så vill jag ha varm Obóy med grädde. Vill ha! =)


Sen HAr jag en VÄLDIGT LÅNG önskelista för julen (och för min födelsedag i mars! <33) Typ 10000 dyra grejjer! Okej, kanske 7 saker över 1000 ^^ Kanske ska börja skriva önskelista snart. Hmm.. de är faktiskt inte så långt kvar till julafton <3 bara 12 veckor =) 12 ynka veckor! okej, + denna vacka nästan 13 ynka veckor



Okej, trean är åt fel håll!!! JA VET ....... kanske meningen :p PLUS att de bara är 12 veckor kvar.... 13 om man räknar in denna vecka + veckan då julafton är !!!


LÄNGTA MED MIG <333
//MIKAELA

Kommentera

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:

MAIL: (KOMMER INTE ATT SYNAS)

DIN KOMMENTAR: