2009-08-22 | 23:17:07

Vet inte vad jag ska göra...

Hejsan,

Just nu sitter jag på mitt rum och dricker te, kul sysselsättning va? Ne, tycker inte jag!
Hittade ingäfära smak på teet, så det testade jag.

Resultat: Hade i "påsen" i ca 20 sekunder och det blev ändå för starkt. Altså ha i påsen kort tid
Såklart hade jag i en stor sked Honung, det kanske förstörde smaken, men jag är ju som jag är.
Jag tycker det var ganska gott, eller det var en annurlunda smak.

Men vetni att det sägs att ingerfära ska hålla borta fästingar så detta teet kan jag dricka varje dag för att inte få fästingar! Okej, jag vet att det inte finns så många fästingar här i Täby, men jag har faktiskt fått en fästing på tomten förra året, så jag är hellre på den säkra sidan!
Fast de verkar ju som det inte finns så många fästingar i år för jag har bara fått en, och den kröp bara på benet på mig.

Ska väll hitta på något att göra nu.
Ha det bra
Kram Mikaela

Kommentera
Postat av: Julia

Visste inte att ni hade bytt blogg??

Varför bytte ni? Aja, den är fin iallfall!! ;P

2009-08-23 @ 10:49:26
URL: http://belsson.blogg.se/
Postat av: Julia

SV: Aja, baja, Mikkis!!! Haha, ses imorrn!!!

2009-08-23 @ 10:50:44
URL: http://belsson.blogg.se/
Postat av: Emma

Sv; Nej, jag lovar Mikki! Ta dig tid att läsa alla böcker på engelska. Särskilt andra som alla tycker är så mycket sämre än alla andra, den är mycket bättre på engelska.

Du kommer inte att bli besviken! :)

Snygg blogg förresten! <3

2009-08-23 @ 20:24:26
URL: http://emmqsdagbok.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:

MAIL: (KOMMER INTE ATT SYNAS)

DIN KOMMENTAR: