2009-08-23 | 21:03:19

Jag har verkligen haft en dålig dag

Hejsan,


Hoppas ni har haft en bättre söndag än jag. Min morgon var helt okej, sen spelade jag och Madde Yatzi och det gick sämst. fick typ 80 poäng.


Sen så skakade jag mina lakan, och hängde de utomhus för att vädra, två timmar seneare så sitter jag och gör en grej på datorn och plötsligt ser jag att de regnar! Mina sovgrejjer ligger ju ute. De var såklart dyngsura, inget att göra åt, in mad allt i torktummlaren. 
Torktumlaren funkade inte som jag ville utan kronglade så att grejjerna bara blev halvt torra, det var någon som hade ändrat så inställningarna så att de bara var "halvt bra".

Snart är de torra och då kan jag äntligen bädda, ska krypa ner under täcket och läsa Twilight <3
 Men innan måste jag ju såklart damsuga och städa mitt rum för de ligger massa löv och annat utifrån som har kommit in som måste bort, ska dra undan sängen och börja nu.


Hoppas ni har haft en trevlig dag.
Kram Mikaela

Kommentera
Postat av: Julia

SV: Okidoki.



Haha, jag suger på Yatzy. Har nog aldrig vunnit på det i hela mitt liv ;P

2009-08-24 @ 20:37:05
URL: http://belsson.blogg.se/
Postat av: clara

ajdå.. stackare.. men hoppas du fick en fin måndag. träffade julie idag :o ojmygud! det var länge sen :) hade inget bättre att skriva antar jag xD <3

2009-08-24 @ 20:41:56
URL: http://fyndiga.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:

MAIL: (KOMMER INTE ATT SYNAS)

DIN KOMMENTAR: