2009-08-25 | 18:42:15

Amanda bloggar!

I det här inlägget tänker jag; Amanda, först säga att Mikki och Clara är väldigt duktiga på att blogga!!! Och sedan tänkte jag tipsa om en grej som jag kom över för ett tag sedan :)

För ett par veckor sedan ramlade jag in på Nevnariens blogg; http://nevnarien.se/. Bloggen drivs av Elin, 21 år från Jönköping. Elin's blogg läste jag mycket förut och hon är väldigt duktig på att designa och fotografera. 

I ett inlägg skrev hon om någon som kallas för fotoboken, och jag var genast där och läste. kampanjen handlar om att man ska sprida Fotoboken över nätet genom att skriva ett inlägg i sin blogg, som tack för att man skriver får man en fotobok, hur bra är inte det!? Fotoboken handlar om att man laddar ner ett program från Fuji Direkts hemsida och sedan kan bygga upp en fotobok med sina egna bilder. När man är klar med sina personliga sidor kan man få dem ihopsatta till en fotobok för en ganska billig peng. Priset för att göra en fotobok är från 89:- och uppåt. Jag kommer garanterat att göra många böcker! 

Läs mer om fotoboken och gör dig en egen på: 
- www.fujifilm-fotobok.se
- www.fujidirekt.se/fotobok

/A

Kommentera
Postat av: Erika

SV TILL M: Förra året pucko ;) <33

2009-08-26 @ 15:21:45
URL: http://eejrika.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:

MAIL: (KOMMER INTE ATT SYNAS)

DIN KOMMENTAR: