2009-08-24 | 20:53:19

24/8

Hej. Skolan har börjat allt går bra hittils, lärarna tjatar om att allt räknas i betygen och sådant. Första dagen i matten hade vi även prov, jippie.. Det var typ ett prov man gör innan nian, känns ganska bra att vi kommer köra nians kurs nu i åttan. För övrigt så har det mesta varit som vanligt, i Fysiken körde vi igång direkt verkligen och jag somnade nästan :o. I morgon är det hemkunskap på Julies skola (Näsbydal), det blir nog roligt. Såg fram emot att träffa J också men så träffade jag henne i centrum idag, men så klart är det ju alltid kul att se henne också :), Mikki ring mig så hittar vi på något i veckan!

Upptäckte även idag i bokhandeln att dom har fått in The Host fast på Svenska den heter: Genom dina ögon. Har precis börjat läsa den fast på Engelska då eftersom att det är det ända jag kan tänka mig läsa av Stephenie Meyer, ni vet författren till "Twilight-saga." Jaja.. Det var väll allt antar jag. 

Ha det underbart!


Kommentera
Postat av: Mikki =)

när sluatr du imorn ? :) <3 jag slutar 14.10 och på torsdag 14.55 och på fredag 13.55 :D

2009-08-25 @ 15:41:01
URL: http://mikaelaclara.blogg.se/
Postat av: clara

jag slutar 14.20imorn :P och du förresten så står våran gamla blogg i ditt namn :P

2009-08-25 @ 16:27:37
URL: http://fyndiga.blogg.se/
Postat av: Mikaela

opps :) har du ngt för dig imorn = )annars kan du komma till mig (A) <333333



Jag har faktiskt ändrat bloggnamnet på alla andras bloggar... tror jag . iaf de jag har kommenterat på :)

2009-08-25 @ 16:49:14
URL: http://fyndiga.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:

MAIL: (KOMMER INTE ATT SYNAS)

DIN KOMMENTAR: